Tuesday, November 6, 2012

Wracam do pisania Bloga, tym razem na Ipadzie...

Na pewien czas zaprzestałam, dokładnie zawiesiłam moją działalnosc blogerską. Mam nadzieje, że uda mi sie nadrobic zaleglosci. Uczestniczyłam w wielu wartych opisania projektach. Odwiedziłam Lodz, Kraków. Wrocław i Gdansk wraz z okolo tysiaca osobami uczestniczylam w Limudzie. Wrocilam tez do uczestniczenia w zajeciach mojej szkoly Yeshivat Maharat tym razem wirtulnie. Mam nadzieje, ze znajde czas by powrocic do tych wzdarzen i opisac je oraz wiele nastnych. Serdecznie Pozdrawiam, bardzo mi tego brakowalo... :) Przerwa wynikala z tego, ze zmienilam sposob funkcjonowania w internecie i okazalo sie jednak, ze nie sprzyja to prowadzeniu Bloga. Moze nalezy Wam sie wpis o Tabletowych podrozach i szukaniu rozwiazania, ktore pozwoli pogodzic wymogi polskiej i hebrajskiej pisowni na jednym urzadzeniu ;).

No comments:

Post a Comment