Thursday, July 19, 2012

ej, bardzo się wstydzisz tego że jesteś żydem????????

Pytanie, które dostałam mailem... Oto mailowa rozmowa, która uświadomiła mi, że mnie niema.

pierwszy mail brzmiał tak "ej, bardzo się wstydzisz tego że jesteś żydem????????"


odpisałam więc;


"jestem z tego dumna, a co?"


w odpowiedzi otrzymałam;


"haha dumna, ja bym się spalił ze wstydu"


zapytałam więc


"Dlaczego?"


w odpowiedzi przeczytałam co następuje


"bo to wstyd być frajerem"


to zupełnie mnie zbiło z tropu więc odpisałam



"Dlaczego frajerem?"

W końcu dosałam wyjaśnienie

"wy wszyscy żydzi jesteście frajerami, sami mordowaliście polaków w katyniu podczas wojny. jesteście ofiarami losu. wynieście się z polski do izraela i jeszcze jedno nie ma kur*a czegoś takiego jak polscy żydzi nie ma, tak samo jak nie ma polskich niemców. Żyd to żyd i nie obrażajcie tą nazwą prawdziwych polaków"

-( proszę o pomoc, bo teraz to już nie wiem co mam mu odpisać? ;))


Odpisałam mu więc


- kocham Polskę


"chyba polskie pieniądze" - odpisał mi...


:)






1 comment:

  1. Żeby skoczył na drzewo, tam jego miejsce.

    Miriam, nie dyskutuj z takimi ludźmi, nie karm trolli.

    ReplyDelete