Monday, July 9, 2012

Pro-blog!



Zanim wrócę do tematu obrzezania chcę najpierw napisać o samym Blogu.
Sam pomysł zrodził się z faktu, że nie umiem pisać. Tekst na oficjalną stronę wymaga perfekcyjnej obróbki, przemyślenia idealnej konstrukcji. Wpis na blogu - może być trochę mniej poważny, zadziorny i w ten sposób może być elementem żywej rozmowy. Inaczej niż na FaceBooku, można omawiane kwestie rozwinąć i nie znikają tak szybko pod natłokiem nowych wiadomości.

Zresztą formę Bloga sugerował mi Rabin Fox - mój Rosh Yeshivah z Yeshivat Maharat w NYC, gdzie studiuje. Opowiadał o blogach rabinów, które są niezwykle ważne dla ich społeczności. Nie będzie to, jednak mentorski blog jak być Żydem, a raczej dynamiczna wymiana zdań. 

Nie musimy być obiektywni i sztywni. Z natury jestem raczej przekorną istotą - chciałam żeby było ostro i nietypowo, dowcipnie i sarkastycznie. 



Teraz jednak na powaznie - jestem pod wrażeniem tego ile osób odwiedziło tą stronę w ciągu ostatnich 3 dni, jestem Wam niezwykle wdzięczna i cieszę się tym zainteresowaniem. Mam nadzieję, że to miejsce w sieci będzie wyjątkowe. Zapraszam wszystkich chętnych do komentowania - w Waszym stylu. Piszcie to co naprawdę myślicie. Ja się nie obrażę, każdą opinię potraktuję poważnie - jeśli tylko będę miała poczucie, że piszecie szczerze.



2 comments: