Thursday, July 12, 2012

Fryzurka Cejtel...podejrzane na FB.


  • byłam dzis u fryzjera , myślałam ze niewiele można zrobić z moimi włosami , jednak pani fryzjerka ambitna nie powiem wzięła sobie za punkt honoru ( po wcześniejszej mojej deklaracji niech pani robi co chce ) ze będę miala na głowie fryzurę . jak powiedziała tak sie stało dłubała , strzygła , podcinała , kręciła głowa , modelowała stylizowała , dumała . po godzinie ciężkiej pracy zadowolona wymościła mi na głowie zacna fryzurę. wypielęgnowała , użyła specyfików żelów , sprayów itp. wstałam zadowolona i zawiązałam sobie chustkę na głowie o mało sie nie rozpłakała :)

  • Zwykła - niezwykła w Polsce - notatka z życia. W kulturze w której się rozbieramy - w której siła kobiety opiera się na jej nagości, są osoby, które wybierają coś zupełnie odwrotnego. Czy religia nas jedynie ogranicza, a może uwalnia, umożliwia inną postawę wobec rzeczywistości - inny sposób funkcjonowania. Trzeba mieć ogromną odwagę by takie zachowania uczynić swoim sytałym sposobym bycia. Mieć odwagę i upór żeby to nie była zwykła chwilowa kontra. Czy czujecie żal, że nikt poza nią i jej mężem nie zobaczy pięknej fryzury, a może nieco zazdrości, że jest tak niezwykła i że potrafi pomimo presji otoczenia być sobą - religijną żydowską żoną. 


No comments:

Post a Comment